יוסי דגן: "אם ההקפאה הזו תבוצע קורא לליכוד לשקול להעמיד מועמד אחר לראשות הממשלה"

איתי גדסי No Comments on יוסי דגן: "אם ההקפאה הזו תבוצע קורא לליכוד לשקול להעמיד מועמד אחר לראשות הממשלה"

יוסי דגן עולה למתקפה מול נתניהו בעקבות מה שהוא מגדיר כהקפאת בניה ביו"ש: "די עם ההצגות, זו הקפאה" | "באופן מעליב ומתוך אטימות לצרכי המתיישבים אושר מס' יחידות בנייה מביש והזוי"

יוסי דגן צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבוע שעבר אושרו 1,357 יח"ד ביהודה ושומרון. ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, הוציא הודעה בה תקף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וקרא לליכוד כי אם הקפאת הבניה הזו אכן תאושר, לשקול להעמיד מועמד אחר לעמוד בראשות הרשימה.

"נפל דבר בישראל" אמר דגן "ראש הממשלה מנסה לייצר הקפאת בניה בהתנדבות – אחרי 8 השנים של אובמה תקופת הקפאה חדשה לא תעבור. לא בא' רבתי. אחרי 8 שנות ההקפאה של אובמה – ראש הממשלה מהימין שוב מקפיא את ההתיישבות ביו"ש".

"בערב כניסת השבת, שוב התבשרנו כי ראש הממשלה בחר לדחות את רוב בקשות הבנייה של היישובים ביהודה ושומרון. אחרי 8 שנים, היום כבר אין תירוצים. אם הקפאת הבניה הזו אכן תאושר, ואם אפילו כעת הבניה ביו"ש אכן תוקפא מחדש, יהיה על הליכוד כמי שמוביל את המחנה הלאומי, ואני כותב את זה בצער רב, לשקול להעמיד מועמד אחר לראשות הממשלה, שיהיה מחויב במעשים ולא רק במילים, לאידאולוגיה של המחנה הלאומי בישראל".

"8 שנים מרחו אותנו, משכו אותנו והסבירו שמיד כשיתחלף אובמה ו"התותח של מועצת הביטחון" יוסר, תחזור תנופת בניה ביו"ש, יש אמרו שאפילו נוכל להגיע למצב של הקמת ישובים חדשים, אחרי 24 שנים שזה נמנע מסיבות פוליטיות. בוודאי הובטח שוב ושוב שתפסק הקפאת התכנון הברברית כלפי חצי מליון תושבי שומרון ויהודה. שוב רימו אותנו".

"באופן מעליב ומתוך אטימות לצרכי המתיישבים אושר מס' יחידות בנייה מביש והזוי, שלא מתקרב אפילו לגדילה הטבעית של התושבים עצמם".

"והנה המספרים המדוייקים: לפי ההחלטה היום, אושרו 1,357 יחידות דיור ב-כ-ל יו"ש. כלומר, 1,357 יחידות דיור אמורות לתת מענה לחצי מליון תושבים שתכניות הבניה שלהם עוכבו 8 שנים".

"די עם ההצגות. די להסתתר. זו הקפאה" הכריז דגן.



0 תגובות